هک کردن واقعی کارت اینترنت از ISP

در پاسخ به در خواست منتظر –سافت خودمون آموزش این نرم افزار گذاشته میشه – در باره اون  هک کردن ISP هم نتونستم تکمیلش کنم به محض تکمیل شدن برات میذارم تو بلاگ . ببخشید

*******Download********

 

تو قسمت : computername or ip آی پی سایتی رو که می خواهین از ش اکانت بزنین می نوسید یا آدرس اینترنتیش رو .

در قسمت Port پورت 79 یا اگه 21 باز بود رو بنویسید .

تو قسمت current password چیزی ننویسید خود برنامه با اینجا کار داره .

تو قسمت Usernsme آی دی رو که می خواهید کرکش کنید  یا User Name یک کارت رو که البته اگه تلاش کنید خودتون هم می تونید حدس بزنید .

تو قسمت Dictionary File باید اسم لیست Password  رو انتخاب کنید  می تونید از برنامه تولید Password  خود برنامه  یا خودتون از لیست پسوردی که خودتون توی فایل *.TXT ذخیره کرده اید استفاده کنید . البته اگه  بخواهید از اینترنت هم می تونید بگیرید .

اگر میخواهین از لیست پسورد برای پیدا کردن پسورد استفاده کنید باید این گزینه ها رو تیک بزنید Attack Option  

Dictionry Attack

* - توجه داشته باشید معمولا یه فایل که تعداد زیادی پسورد توش قرار داره و شما میتونید اون رو از روی اینترنت پیدا کنید و معمولا یه فایل TXT یا pas هستش اگر اینجا رو تیک بزنید passlist باید آدرس این فایل رو روی هاردتون یعنی جایی که ذخیرش کردین رو بنویسید مثلا : c: ew folderpasslist.txt
* - این آدری رو باید تو قسمت قبل یعنی Dictionary File وارد کنیدBrute Force attack :
* - این  دوگزینه رو حتما باید تیک بزنید

Reconnect on disconnect
 AutoSave every 100 Attack 
این گزینه بعد از هر ۱۰۰ بار چک کردن نتیجه رو براتون    save میکنه

* - .....Brute Force option
تو این قسمت شما باید نحوه چک کردن پسورد رو تنظیم کنید مثلا من براتون یه مثال میزنم
ببینید مثلا من یه کارت اینتر نت دارم که به این صورت است :

Username :2h14438
Password: hgf574mha

خوب اول من باید بیام و یه Username درگه رو برای چک کردن حدس بزنم و با کمی تعییر
میشه به راحتی این کارو کرد چون اکثر شبکه ها برای Userbame های خودشون از یه
فرم خاص استفاده میکنن مثلا من این رو انتخاب میکنم :
 2h14439
دقت کنید که تعداد کاراکتر ها ثابت است و من فقط سعی کردم اعداد آخر رو تغییر بدم .
که شانس وجود داشتن این username بیشتر میشه
در قسمت پسورد ما فقط به دوتا گزینه اهمیت میدیم
1- پسورد اما از چه کارکتر هایی تشکیل شده که در مثال من از ععد و حروف تشکیل شده
پس من باید بر طبق همین قسمت a-z و 0-9 رو تیک بزنم
2-  تعداد کارکتر های تشکیل دهنده پسورد ما چقدره ؟ که در مثال من 9 تا است
پس من عدد 9 رو باید در قسمت Number of characters to start on تایپ کنم
این دیگه بستگی به خلاقیت شما داره و قدرت تشخیص و تفکر شما به عنوان یه هکریا جوجه هکر یا خروس هکر یا مرغ هکر.

4 - در این قسمت کار تنظیمات دیگه تموم شده و ما باید برای شروع دکمه Conecct رو فشار بدیم حالا فقط باید یکم صبر داشته باشیم . در     ضمن برنامه هم که بالای صفحه موجود می باشد .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هم آوا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:33 ق.ظ http://hamava005.blogsky.com

سلام و وقت بخیر
تیتر سوم انجمن وبلاگ نویسان متحد ایران: پاسارگاد سرفراز است تا زمانی که میهن پرستان ایرانی چون سدی در برابر کینه توزان تاریخ ایستاده اند. در تاریخ 24/6/84
شما نیز با ما این تیتر را در روز مذکور در وبلاگ خود بگذارید تا اعتراض خود را به تخریب پاسارگاد اعلام داریم.
سربلند و پیروز باشید

مهدی =-=-=-دفتر عشق یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

دوست داشتن تو
به سادگی دوست داشتن غروب
رنگین کمانها و بارنهای بهاری است
چه ، همه و همه از زیبایی سرشارند.


.با سلام . منتظر حضور شما در دفتر عشق هستم.. شاد باشید. یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد