پست فوری ISP بدون فیلتر چه حالی میده

.آموزش هک جلسه ششم  ISP ها بدون فیلتر چه حالی میده ؟؟؟!!

 این برنامه ها برای متوقف ساخت پروکسی و فیلتر به کار میروند و البته لازم به ذکر است که استفاده از این برنامه ها نیاز به مهارت دارد برای مثال برنامه PS Proxy Stopper  را اجرا کنید ، در قسمت Listen Port  شماره پورت پروکسی خود را تایپ کرده  و در قسمت Http Proxy  آدرس پروکسی خود را وارد کنید و برای Refresh Form ، User agent  گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید . سپس گزینه استارت را زده حال مشاهده می کنید که پروکسی برای شما وجود نخواهد داشت . اگر ISP شما دارای فیلتر می باشد به سایت www.dyldo.cjb.net  و در پایین صفحه آن سایت گزینه Leave  را انتخاب کنید سپس در صفحه جدید که برای شما باز خواهدشد سایت مورد نظر را Search یا جستجو کرده و بر روی آن کلیلک کنید تا URLشما تغییر نکند سپس می تونید فیلتر خود را باز کنید و دیگر ISP شما نمی تواند سایت مورد نظر را فیلتر کند .

نرم افزارهای زیادی برای بالا بردن سرعت بایت گیری و دانلود وجو دارند ئ البته کار اکثر آنها به طور اتوماتیک است از بهترین این برنامه ها می توان Flash Get ، Download maneger ، DU meter  ، Tosser را می توا نام برد . اساس کار این نوع نرم افزار ها بهینه کردن  ارسال Packet  هاست مانند فشرده سازی ، مجزا کردن و غیره . نرم افزار Internet Turbo 2001  سرعت دانلود شما را به حدی بالا می برد که دیگر کاربرا شبکه قادر به گرفتن فایل از شبکه نمی باشند .  ولی اگر بخواهید این نرم افزار بهتر عمل کند بعد از نصب آن بر روی کامپیوتر به شرخ زیر عمل کنید :

ابتدا بر روی آیکون این برنامه بر روی Start Menu  کلیلک کنید در بالاعی صفحه اصلی این برنامه سه گزینه مشاهده خواهید کرد اگر از مودم برای تصال به اینترنت استفاده میکنید گزینه Dial Up Network  را انتخاب کنید سپس در قسمت پایین صفحه بر روی کلید Ping Configuration کلیلک کنید در صفحه ای که برای شما باز خواهد شد گزینه Manuel Mode راانتخای کنید و در قسمت Png Hosting  آدرس ISPخود را که معمولاً به .net ختم میشود بنویسید در قسمت Ping Intrevel اگر سرعت بیش از حد می خواهید گزینه 1minutes را انتخاب کنید . در این صورن برنامه هر دقیقه یک بار ISP شما را Ping  خواهد کرد اگر می خواهید هر بار از عمل Ping مطمئن شوید در صفحه Ping Configuration   گزینهPing  Play a Sound را انتخاب کنید  . با این کار هر گاه با اعمال ping  یک صدای بیپ خواهید شنید بعد از انجام تمامی مراحل فوق کلید Apply را بفشارید و برنامه را ببندید .

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شيما شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.backstreet.mihanblog.com

سلام لطفآ دقيقآ بگو منظورت کدوم قسمتها ست تا کدهاشو بهت بگم.

سعید ش یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ق.ظ http://ssh.myblog.ir

سلام
ممنون از اینکه به من سر زدی
بازم بیا این طرفا.راستی منهر روز آپ میکنم
یا حق

شيما دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.backstreet.mihanblog.com

سلام لوگوتون حاضره تو بلاگ.لينک انتظار سافت نمايی از لوگوتونه و کد زيرش کد قرار دادن تو قالبه.در ضمن اگه ازش خوشتون نيومد می تونيد دوباره سفارش بديد البته قبلش قسمت درخواست لوگو در قسمت عناوين رو مطالعه کنيد.اون کدهايی هم که خواسته بوديد بزودی ميزارم تو بلاگ.

هم آوا سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ق.ظ http://hamava005.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود. واقعا خسته نباشید.
ضمنا اساسنامه انجمن آماده شده منتظر نظرتون در این مورد هستم چون بالاخره لینک شما هم تو این انجمن هست.
موفق باشی

شيما سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.backstreet.mihanblog.com

سلام.اون کدهايی رو که می خواستی گذاشتم تو وبلاگ در قسمت کدهای جاوا.راستی اگه خواستی یه بنر توپ بزاری بالای وبلاگت به من بگو تا برات یه دونه بسازم.

مصطفی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ب.ظ http://mostafapar_blofa.com

مادر خراب فکر میکنی خیلی مخی خیر پخم نیستی
سوتول
توکونت بریزن تمام نچه کلاسیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد